Samenwerken met SOLA: een zorg minder en een succesvol event rijker

Bij SOLA geloven we erin dat 1plus 1 drie is. Wij doen waar we goed in zijn, namelijk het regelen en organiseren van uw bijeenkomst of event tot het ondersteunen van uw backoffice. Samen bereiken we een resultaat dat boven uw verwachting uitstijgt.

Hoe doen we dat?

Wij gaan eerst met u om de tafel zitten en brengen in kaart wat u precies nodig heeft.
 Wij geven duidelijk aan waar wij bij kunnen ondersteunen.
 We maken duidelijke afspraken zodat u weet waar u aan toe bent.
• En we gaan aan de slag!

Wij bieden ondersteuning bij:

• het organiseren van congressen, bijeenkomsten en zakelijke events van A tot Z;
 het ondersteunen bij een deel van een bijeenkomst zoals bijvoorbeeld deelnemersregistratie, het regelen van sprekers, hostessen enz.;
 tijdelijke vervanging van de officemanager of secretaresse;
• kleinere klussen zoals het vullen van websites, het bijhouden van afspraken of het waarnemen van de telefoon;
 consultancy of training van uw medewerker(s) om een goede bijeenkomst te organiseren.