Het organiseren van een bijeenkomst is en blijft een geweldig leuke activiteit. Voor jou en veel andere secretaresses zijn dit soort activiteiten de krenten in de pap. Naast alle vast stappen die je doorloopt om van je bijeenkomst een succes te maken ben je ook altijd bezig om iets vernieuwend toe te voegen. Een gezonde snack tussendoor, leuke spreker of een bijzonder locatie. Wat je ook doet, de tijd die je aan het zoeken kwijt bent is meer dan je wenst. Immers het organiseren doe je er vaak nog even bij.

3 apps voor meer betrokkenheid van de deelnemers

  1. Appendee
    Een zeer complete app die de mogelijkheid biedt om de meest actuele informatie aan deelnemers te geven. Alle informatie op 1 centraal punt. Via de deelnemerslijst gaan de deelnemers onderling met elkaar appen. Tarieven op aanvraag
  2. EventInsight
    Interactie stimuleren & inzicht creëren. Een netwerk applicatie waarbij deelnemers vooral contacten kunne leggen en die automatische slimme matches legt. Je mag kiezen uit 3 verschillende pakketten. Basistarief start met € 850,- incl. 150 deelnemers
  3. Networkapp
    Het is een app waarmee je de interactie voor, tijdens en na je event faciliteert. De app is gekoppeld aan Linkedin. Basistarief start gratis.

Sparren?

Wil jij eens sparren over je de invulling van je bijeenkomst neem dan contact met mij op. Met behulp van de 7-stappenmethodiek van SOLA help ik je daar waar nodig. Of het nu gaat om het begeleiden van de richting, de juiste spreker vinden tot vormgeven van de deelnemersregistratie. Samen met mijn collega’s van SOLA denk ik graag met je mee.